خبر خوش یارانه‌ای | با کالابرگ می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید

درحالی پنج دهک اول درآمدی با خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعریف شده در طرح کالابرگ الکترونیک از بیش از ۱۲۲ هزار فروشگاه متصل به طرح می‌توانند از امتیاز تشویقی بهره‌مند شوند که وزارت رفاه به تازگی اعلام کرده امکان خرید اینترنتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد را نیز ایجاد خواهد کرد.
خبر خوش یارانه‌ای | با کالابرگ می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید
کد خبر : ۴۴۹۹۹

روز گذشته علیرضا عسگریان- معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی از خرید اعتباری با استفاده از کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: در فروشگاه‌های اینترنتی که به وزارت تعاون متصل هستند و در پورتال خود اعلام خواهیم کرد مردم می‌توانند خرید اینترنتی انجام دهند. 

به گفته وی، مشمولان هنگام خرید می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در سبدی ذخیره کنند و پس از نهایی شدن خرید از آن‌ها پرسیده می‌شود که آیا از اعتبارشان استفاده شود؟ در صورت تایید نهایی فرایند خرید تکمیل می‌شود و از سطح یارانه کسر و پرداخت خواهد شد.

دهک یک تا پنج درآمدی و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشمول دو امتیاز تشویقی طرح کالابرگ الکترونیک هستند و به عبارتی افراد مذکور در صورتی که مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌شان را از میان کالا‌های اساسی تعریف شده در طرح کالابرگ الکترونیک، خریداری و مصرف کنند، مشمول دریافت ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی خواهند شد. همچنین تورمی که تا پایان سال به‌روی این اقلام ایجاد می‌شود، توسط دولت پوشش داده خواهد شد.

به عبارتی وزارت رفاه در این طرح علاوه بر خرید از میان ۱۲۲ هزار فروشگاه متصل به طرح اقدام به تسهیل در خرید مردم کرده و قرار است امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی که به وزارت تعاون متصل هستند نیز برای مردم فراهم شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر